Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik gratis meer gigabyte op mijn iPod Touch 5.1 ik heb nu 8gb en wil 32gb, wie kan me helpen?

Toegevoegd na 5 uur:
en bij de ipod als je naar instellingen-algemeen-gebruik-beheer opslag-dan zie je koop opslag en dan kan je meer opslag kopen dus meer gigabyte dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
549

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Dat is onmogelijk, er zit een schijf in van 8 GB. Die kun je niet zomaar vervangen door een 32 GB versie, daarvoor zul je een hele nieuwe iPod moeten kopen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Dit is niet mogelijk, alleen iemand die buitegewoon technisch zou dit lukken, maar dan zou u de vraag niet stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoeveelheid opslagruimte van de iPod ligt vast, omdat het in de hardware zit. Je kunt dit dus niet met een trucje vergroten.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Als je dat echt wil, zal je toch een een ipod touch van 32 gb moeten kopen, je kan dat onmogelijk zelf doen, je kunt kiezen als je een nieuwe koopt tussen 8gb, 32gb of 64gb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onmogelijk. Het enige wat mogelijk is om ICloud te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je registreren bij icloud en daar krijg je 5 gb gratis maar daar kan je ook meer geheugen kopen. Heb zelf ipod 4gen 8gb vind ik genoeg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding