Hoe zet ik gratis meer gigabyte op mijn iPod Touch 5.1 ik heb nu 8gb en wil 32gb, wie kan me helpen?

Toegevoegd na 5 uur:
en bij de ipod als je naar instellingen-algemeen-gebruik-beheer opslag-dan zie je koop opslag en dan kan je meer opslag kopen dus meer gigabyte dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat is onmogelijk, er zit een schijf in van 8 GB. Die kun je niet zomaar vervangen door een 32 GB versie, daarvoor zul je een hele nieuwe iPod moeten kopen.
12 jaar geleden
Dit is niet mogelijk, alleen iemand die buitegewoon technisch zou dit lukken, maar dan zou u de vraag niet stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoeveelheid opslagruimte van de iPod ligt vast, omdat het in de hardware zit. Je kunt dit dus niet met een trucje vergroten.
bamibal
12 jaar geleden
Als je dat echt wil, zal je toch een een ipod touch van 32 gb moeten kopen, je kan dat onmogelijk zelf doen, je kunt kiezen als je een nieuwe koopt tussen 8gb, 32gb of 64gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onmogelijk. Het enige wat mogelijk is om ICloud te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je registreren bij icloud en daar krijg je 5 gb gratis maar daar kan je ook meer geheugen kopen. Heb zelf ipod 4gen 8gb vind ik genoeg