Waarom heb ik een zwart wit scherm met mijn ps3?

Ik heb de ps3 eerst op een hd tv gebruikt met hdmi kabel maar nou staat mijn ps3 op mijn kamer en daar heb ik tv met scart dus heb ik een nieuwe scart kabel voor mijn ps3 gekocht (die kabel werd aangeraden door een werker bij de mediamarkt) maar nou heb ik zwart wit beeld en geen geluid, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Stel je PlayStation 3 gewoon opnieuw in om de standaard SD-instellingen te herstellen. Je doet dit op de volgende manier: zet het PlayStation 3-systeem uit en hou de activeringstoets ongeveer 5 seconden lang ingedrukt tot je een piep hoort. Je kunt nu het kopje Instellingen in de XMB gebruiken om de Weergave-instellingen handmatig te configureren. Zie bron website helemaal onderaan.