Hoe verander ik het blackberry ID op mijn blackberry?

Nou kijk. ik heb dus de oude blackberry curve 8500 wit gekregen. Haar blackberry ID zit er nog op. het is aan het toestel gekoppeld dus je kunt niet zomaar met een andere id inloggen.. en zelf weet ze de wachtwoord ook niet meer.
Dus is mijn vraag: Hoe verander je een blackberry ID op een blackberry... ik heb al een account aan gemaakt via internet en het is prima gelukt. alleen ik weet niet hoe ik die oude id van me zus moet verwijderen en mijne moet toevoegen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Als deze instellingen op je toestel staan dan zou ik een factoryreset overwegen.
Daarmee wis je alle instellingen, let wel ALLE instellingen maar ook je apps, mail en sms etc. ben je dan kwijt.
Maar je kan dan wel met een schone lij beginnen.