Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe sluit ik een dvd op een tv aan?

Nee ik ben niet blond maar ik weet niet hoe ik de vraag anders moet formuleren. Ik heb een tv gratis gekregen en nu wou ik mijn dvd speler er op aansluiten met een scart kabel maar nu krijg ik geen beeld op de tv van de dvd speler. Ik heb hem al op verschillende zenders gezet maar dat helpt ook niet. Kan iemand mij helpen met wat ik nu het beste zou kunnen doen? ik heb geen afstands bediening bij de tv gekregen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Even kijken op je afstandsbediening voor het knopje "AV" dan ga je naar de AV kanalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry,ik las te snel.
Geen AB,uhm dan moet er ergens op de tv ook een knopje zitten waarme je naar de AV kanalen kan gaan.
Probeer de dvd speler anders aan te sluiten d.m.v. de 3 tulpstekkers,rood,geel en wit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de tv zit uiteraard ook een kanalenkiezer.
Je hebt de dvd speler aangesloten en start de film. druk nu op de kanalenkiezer - aflopend - en dan zul je vanzelf een kanaal tegen komen waar je dvd wordt weergegeven.
Meestal Ext 1,2 of 3 oid
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding