Ja dat klopt, in de industrieterrein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat klopt niet. Op de beoogde plek aan het Eemplein komt een winkel van Saturn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er zou in september 2012 een Mediamarkt verrijzen nabij het centrum van Amersfoort, maar de Media-Saturn Holding heeft gekozen voor een vestiging van Saturn die ook beschikt over een entertainment-afdeling. Deze vestiging wordt op 1 november 2012 geopend.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je toevallig ook wat die entertainment afdeling precies is?
Amadea
11 jaar geleden
Ik neem aan dat dit muziek, films, en computerspellen betreft. Dus cd's, dvd's, en games. En dan alle toebehoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1