Err: Memory op TI-84plus, hoe zet ik dit weer goed?

Ik heb gisteren de batterijen van mijn grafische rekenmachine (TI-84plus) verwisseld, en ook de reservebatterij omdat alleen 4 AAA batterijen niet hielp. Maar nu geeft 'ie bij alles wat ik doe aan Err: Memory terwijl er niets op staat. Alles bij program etc is weg nadat die nieuwe reservebatterij erin zat. Toch blijft ie memory error aangeven.. Hoe zet ik dit weer goed?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, ik heb geprobeerd iets te zetten in program en nu gaat 'ie ook helemaal niet meer aan..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Op de volgende link staat beschreven hoe je het geheugen van je Ti-84 plus kunt wissen en zo weer werkend kunt krijgen:

http://www.ehow.com/how_5118023_reset-ti-calculator.html

Let wel dat je hiermee alle opgeslagen informatie kwijt raakt.