Als ik een Furby in bijv. Duitsland koop, kan hij dan toch Nederlands leren?

Als ik een Nederlandstalige Furby wil moet deze dan persé in Nederland worden gekocht? En hoe zit dat dan in België?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:) Als er een knop was "leuke vraag" drukte ik er op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een leuke-vraag-knop zit er niet, maar een plusje op 'goeie vraag' doet het waarschijnlijk ook. (bij deze)

Antwoorden (1)

Standaard spreken de nieuwe furby's 'fubies'. Doormiddel van een app die je op een Android of iOS toestel kan downloaden vkan je dit omzetten naar een echte taal. Dus waaronder ook Nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet u meschien ook hoe die appp heet??
Meneerbeer123