Ik heb mijn mobiel via internet bestelt in augustus 2012. heb ik nu nog garantie op mijn mobiel? en waar staat die garantie? in een brief ofso?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik hoop voor jou dat je de verpakking bewaard hebt en alle papieren die daar dan bij zitten.
Dan heb je een aankoopbewijs en vast ook wel een garantiebewijs.
Als je alles hebt weggegooid, [wat veel mensen helaas nog doen ] dan heb je dus
geen bewijs meer.
Dan ga je op zoek naar de afschrijving van het aankoopbedrag van je rekening en maakt daar een print van.

In Nederland heb je in ieder geval nog garantie.
Je hebt recht op een deugdelijk produkt.
Maar je moet wel de verkoper de kans geven om de boel te herstellen.
Lees er hier meer over:

http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie?gclid=CJm3zILK4LYCFQjKtAodZ28ANA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je telefoon is nog geen jaar oud, en valt daarom nog onder de garantie. Je aankoopbewijs (of online factuur) is voldoende om als garantiebewijs te dienen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt hem via internet besteld, dus dan zul je in je mail nog wel een factuur hebben. Bij sommige webwinkels kun je, als je inlogt, een kopie van de factuur ophalen.
bamibal