Kun je tijdschriften op een Sony PRS-T2 zetten en lezen?

Ik ben van plan een Sony PRS-T2 te halen voor mijn vriendin. Nu wil ze ook wel graag tijdschriften lezen. Kun je ook tijdschriften downloaden (illegaal) en lezen op deze e-reader? Snap dat het dan zwart wit is, en geen kleur. Maar is dit überhaupt mogelijk?

En kun je zelf boeken illegaal downloaden en op het geheugen zetten van dit apparaat? Of dienen ze echt aangeschaft te worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de Sony PRS-T2 kun je zowel beveiligde als onbeveiligde EPUB eBooks en Adobe® PDF bestanden lezen.
Daarnaast is het mogelijk om kladblok (.txt) bestanden en afbeeldingen (jpeg, gif, png en bmp) te bekijken.

Dat betekend dat als je een digitale versie van het magazine weet te bemachtigen in PDF of als afbeelding formaat, je deze gewoon kunt lezen op de PRS-T2.

Over het illegaal downloaden van magazines mag ik geen informatie geven, maar goed zoeken doet wonderen.