Kan mijn ipad 24/7 aanstaan?

Ik heb een apple ipad mini met hoes misschien dat tie daardoor te warm word. De hoes kan er niet meer af.
Mijn vraag: kan ik 24/7 videos kijken op de ipad zonder hem uit te zetten en regelmatig te laden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Hij kan best zo lang aanstaan, maar waarom continu video aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We moeten inderdaad wat meer details hebben over het gebruik in deze. Als het echt om 24/7 video spelen gaat, ben ik wat voorzichtiger in mijn uitspraken omdat ik daar geen ervaring mee heb. Maar gewoon regelmatig gebruiken en dan regelmatig opladen is met geen enkel mobiel apparaat een probleem. Het enige probleem is dat je de batterij wat meer strest, en dat die dus na langere tijd mindere prestaties zal vertonen. Maar dat is eigenlijk bij iedere batterij in elk apparaat. Verschil is alleen dat je die bij een iPad niet zomaar kan wisselen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zet mijn iPad zowiezo nooit uit, maar ik bedoel echt 24/7 video's kijken die 24/7 spelen en dat een paar maand lang en verder heb ik me iPad altijd binnen en de helderheid kan ik omlaag zetten

Het beste antwoord

Een iPad kan veel warmte ontwikkelen vooral bij fel licht. Als je ermee in de ruin zit, dan is het buiten vaak al wat warmer, dan gaat de beeldscherm feller branden om voldoende licht te geven in het zonlicht. Een hoes, afhankelijk van het materiaal, isoleert ook nog ens zodat de ipad zijn warmte niet goed kwijt kan. Er zit echter een beveiliging in die het apparaat uitschakelt. De tijdsduur is niet zo zeer bepalend, maar wel de omstandigheden, zoals omgevingstemperatuur en felheid van het beeldscherm en isolatie door een hoesje. Een ipad kan in een koele ruimte met een niet te felle verlichting bij wijze van spreken levenslang aan staan! terwijl hij met een fel beeldscherm, in een hoes en bij warm weer al in enkele uurtjes te warm kan worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ten eerste waarom zou je überhaupt hem 24/7 willen gebruiken een dagje redt de iPad waarschijnlijk wel maar langer..
Ik heb hem wel is anderhalve dag aan laten staan en op een gegeven moment kwam er een waarschuwing in beeld van dat de iPad te warm was geworden. Dus nee hij kan niet oneindig lang aan blijven maar een dagje redt ie wel