Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Maakt het uit in welke positie je een keyboard neerzet tijdens het opbergen?

Ik heb een keyboard gekocht, maar ik vraag me af hoe ik die het beste kan opbergen, als die niet gebruikt wordt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee. Hij mag liggen of staan, het maakt niet uit. Er zitten geen vloeibare onderdelen in en alles wat er in zit, zit vast.

Toegevoegd na 44 seconden:
Alleen de kans op omvallen wordt groter.
(Lees meer...)
jc54
8 jaar geleden
Het beste berg je een instrument op in een bijbehorende beschermhoes (in het boekje van mijn Casio keyboard wordt dit ook aangeraden), zo ook een keyboard. Niet alleen is het dan beter beschermd tegen vallen en stoten, maar ook voorkom je dat het instrument 'verstoft'. Electronica trekt namelijk aardig wat stof aan, zeker als het langere tijd ongebruikt staat.

Zonder hoes kan het natuurlijk ook. Het is dan wel belangrijk dat je het instrument niet laat steunen op de zijden met 'beweegbare' onderdelen. Je loopt dan de kans dat er iets afbreekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij ieder soort anders kijk in gebruiksaanweizing of op de waarschuwingssticker op het keybord
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding