Hoe kan ik mijn keyboard weer laten werken?

De adapter die ik had ben ik helaas kwijt en ik kan dezelfde niet meer vinden op internet. De keyboard werkt ook op batterijen, maar het batterijvlakje is stuk. De kant waar het plusje komt werkt niet meer. Dit komt doordat ik laats ging trekken aan een batterij die vast zat. Ik heb geen idee hoe het stukje precies heet, dat is verschoven. Maar nu kan ik dus geen keyboard meer spelen en ik vind het zonde om een nieuwe te kopen. De garantie is verlopen. Weet iemand misschien of er een manier is om hem te repareren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Wat is het merk en type van het keyboard?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een casio-230
SimonV
7 jaar geleden
Je zou een nieuwe adapter kunnen kopen. De Casio Adapter AD-5 9 Volt is geschikt voor je CTK 230. Prijs ca. € 18,- incl. verzending.

Antwoorden (1)

Ik zou kijken waar het contact los zit en daar iets van koperdraad tussen zetten.