Hoe verhelp ik het onderstaand probleem met mijn DOOGEE X95 PRO?

Op een of andere manier krijg ik geen meldingen van allerlei apps, ondanks de instellingen zo staan dat ze die wel zouden moeten weergeven. Meestal zie ik pas dat ik berichten op Marktplaats of Whatsapp heb, wanneer ik specifiek naar de berichtenafdeling van die app ga. Ik krijg er, ookal staat in de instellingen van wel, geen melding van.

Hoe fix ik dit probleem?

2 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

"Ondanks de instellingen zo staan dat ze die wel zouden moeten weergeven": misschien staan je meldingen (algemeen) op aan en je meldingen van bepaalde apps uit.

Ga naar Instellingen.
Klik op Apps (en meldingen)
Selecteer een app (Bijvoorbeeld Chrome).
Zet meldingen indien nodig op 'Aan'.
Klik daar vervolgens op zoiets als ‘Opslag en Cache’ en kies ‘Cache leegmaken’.
Hier staan verder nog wat tips:
https://www.makeuseof.com/tag/android-notification-fixes/
Toegevoegd op 23 januari 2022 13:18: tekst
SimonV
2 jaar geleden
Speedylovertje
2 jaar geleden
Dankje voor je reactie, maar helaas staan zowel de instellingen van mijn telefoon, als de instellingen per app op dat ze wel notificaties zouden moeten weergeven. Heb je misschien nog een ander idee waar het aan kan liggen?
SimonV
2 jaar geleden
'k Heb m'n antwoord nog wat aangevuld, hopelijk helpt het...
Speedylovertje
2 jaar geleden
Dankje! Ik zal het proberen :)