Als de + van de batterij het metalen plaatje niet raakt, dan kun je deze ruimte opvullen met een klein propje aluminiumfolie.
een jaar geleden
Tita
een jaar geleden
Hartelijk dank , zal ik morgen is testen. Heb het met paar led lichtsnoeren..zou top zijn moest het zo gemakkelijk opgelost zijn. Ook het knopje voor aan uit , is precies ook soms de oorzaak. Hoe los ik dat op? Weet u dat mischien ?☺️ Grts