Welke telefoon moet ik nu nemen?

Ik heb ne een iPhone 3GS

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALs je die iPhone 3GS weg doet, ben ik wel geïnteresseerd ;-)

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij kunnen nu niet een telefoon voor je uitzoeken. Je moet hem zelf leuk/handig/etc. vinden. Vragen die je jezelf kunt stellen voor een nieuwe telefoon:
~ Wat ga ik met mijn telefoon doen? (Alleen bellen, of ook internetten?)
~ Wat voor kleur telefoon wil ik?
~ ^ Ben ik de kleur snel zat?
~ Wat voor telefoon vind ik handig?
~ Wat doe ik met mijn oude telefoon?
~ Wat voor telefoon vind ik er mooi uitzien?
~ Wil ik een telefoon met Touch Screen?

Ga met de wensen die je hebt voor een telefoon naar de winkel, of ga eens op het internet kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord hier boven is wel erg simpel. Je hebt nu een 3G,ben je daar tevreden mee? Zo ja,blijf dan in het smartphone segment, en leg de specs naast elkaar. Leuk alternatief: Android phone's zoals een HTC Desire of HTC HD2 (windows mobile) of bv een google nexus one, en wat simpeler een Samsung Wave,draait op het nieuwe Bada,werkt leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals michel1985 ook al zegt, blijf in ieder geval bij een smartphone.

Persoonlijk zal ik je een android toestel aanraden zoals de Desire of Nexus One. Windows Mobile zal ik niet nemen, vooral omdat je de soepelheid van Iphone gewend bent, daar kan Windows Mobile niet aan tippen, Android wel.

Qua mogelijkheden kunnen de Nexus One en de Desire meer dan de Iphone, en ze beschikken over een betere camera. Ook zijn ze sneller als de Iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is die iPhone 3GS stuk? Neem gewoon de nieuwe iPhone 4, mooi toestel, prachtige specificaties!