In game commentary's zie je mensen het spel spelen en vertellen ze erover, maar hoe krijg je je stem erin

Ik wil ook graag commentary's maken ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met een capture card of fraps (ligt eraan op wat je speelt: PC, PS3 etc.) neem je het beeld op en met een microfoon je stem. Je kan ervoor kiezen om je stem later op te nemen en over het beeld te zetten, maar het kan ook gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik speel op de pc, kan je dan hypercam gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, maar fraps is beter (imo). Moet je wel gecracked hebbn anders kan je maar 30sec filmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok ;)