Hoe is deze foto bewerkt??? (Zie foto + Beschrijving)

Je ziet hier op deze foto 2 kleine en 1 grote foto die precies onder elkaar staan. Hoe heeft hij dit gedaan?? Ik neem aan dat hij niet op Paint precies deze onder elkaar heeft gezet. Hoe is dit gedaan? Met een programma? Of met een site waar dat kan!??!??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het leukste en meest veelzijdige programma voor dat soort bewerkingen is Photoscape: http://photoscape.org/ps/main/index.php
Het programma heeft talloze frames waaruit je kunt kiezen.
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou Picasa van Google kunnen proberen. Bovenin staat een functie: Maken > Afbeeldingcollage. Hier kan je verschillende collages maken en vast ook wel op deze manier.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan dan het beste kiezen voor Mozaiek. En dan de Rasterspatiëring iets groter doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doe ik idd ook altijd zo. plus 1
Wat je ook kan proberen is een afdrukprogramma van je printer of camera etc.
Alleen tijdens het afdrukken selecteer je niet je printer, maar een nepprinter zoals Microsoft XPS document writer, wordt volgens mij standaard bij office geleverd.
(zie afbeelding)

Toegevoegd na 2 minuten:
wat er dan gebeurt is, dat wat je wilt printen niet naar de printer gestuurd wordt, maar wordt opgeslagen als een afbeelding op de pc.