Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zal meer geluid maken? De finale van het WK of een optreden van een wereld beroemde popster in het zelfde stadion met evenveel mensen

het geschreeuw

Toegevoegd na 3 uur:
oke ik denk dat er niet echt een echt antwoord zal komen dus de vraag is nu
welke van de 2 zal de meeste decibellen halen?
Gewoon verspreid over het hele optreden en de wedstrijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

de popster..
want voor het voetbal zijn de partijen verdeeld
dus als bv nl vlak bij doel zit juichen alleen de nlanders als de tegenpartij bij doel is zijn de nl stil...

Toegevoegd na 1 minuut:
dus ..voor de poster juicht het hele stadion

Toegevoegd na 1 minuut:
moet popster zijn ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf of de bezoekers ook vuvuzela's meenemen naar het concert van de popster. Zo ja: dan wint de popster, zo nee, dan wint de WK-finale.
(ik neem tenminste aan dat je het lawaai bedoeld dat je buiten het stadion hoort, als het overal ter wereld is, dan wint het wk, omdat ook in andere landen intens meegeleefd wordt met de finale van een WK-voetbal).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga toch voor het concert. aangezien iedereen tegelijk schreeuwt, en vooral ook meezingt/schreeuwt met de band.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk toch een concert:


Rockconcerten, luide passages tijdens klassiek concert 90-130 db

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=76

geluidsmeting die Arbo Unie onlangs heeft verricht bij de wedstrijd Nederland – Ghana op 1 juni 2010. Het gemiddelde geluidsniveau over de hele wedstrijd bedroeg 96 dB

http://www.medicalfacts.nl/2010/06/14/ook-zonder-vuvuzela-te-veel-lawaai-tijdens-voetbalwedstrijden/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook een popconcert, omdat er bij voetbal afhankelijk van het spel niet constant lawaai word gemaakt en bij een popconcert wel plus je hebt geen voor en tegenstanders bij een popconcert

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb het effe gegoogled voor je bij een popconcert is het 100 db en bij een voetbalwedstrijd van het nederlands elftal is het 85 db, echter in Zuid Afrika kwam dat hoger uit ivm met de vuvuzela's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga voor het wk
dat is zo'n fenomeen
is denk ik echt het dak eraf ........ met zoveel mensen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding