Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Is heel erg afhankelijk van het theater.

Hier in groningen loopt bijvoorbeeld de zaal slechts minimaal op. Als je niet op de voorste rijen zit, heb je minder goed zicht op het podium. Op de voorste rijen heb je echter weer kans op een stijve nek, omdat je schuin omhoog moet kijken.

Ik kies er daarom altijd het liefst voor, om vooraan op het balkon te zitten. En dan het liefst aan de zijkant van de zaal, zodat ik nog redelijk dicht op het podium zit.

Maar bij een ander theater kan de situatie en dus ook de beste plek weer heel anders zijn. Is waarschijnlijk ook nog per persoon verschillend, waar de voorkeur naar uitgaat.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de onderstaande link staat een plattegrond van het theater. Heb je in ieder geval een idee welke plaatsen waar zitten. En een idee wat een beetje goede plaatsen zijn.

http://www.luxortheater.nl/47-Zaalplattegrond
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Normaliter is dat het balkon, omdat dat een stuk hoger gesitueerd is dan de rest van de rangen. Maar in mijn geval ( slechtziend en horend ) is dat de nekkramploge,oftewelk helemaal voorin de zaal. Als er dan ook nog een ringleiding aanwezig is, neem ik de rest voor lief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna altijd kun je de stelregel hanteren: hoe duurder het ticket, hoe beter de plek! ;-)
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding