Krijgen de pizza, en andere eten bezorgers die op scooters rijden nu gevaren geld? Of zal er minder besteld worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zo generaliseren. In mijn deel van het land is er niets mis.
Het heeft niet eens gesneeuwd vandaag - vrijdag - en alle wegen zijn goed bereidbaar en ik kon gewoon met de trein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou er ligt hier een centimeter of 15 maar had al ontdekt dat ze nergens eten bezorgen met hevige sneeuw wat ook wel logisch is

Het beste antwoord

Uit mijn ervaring (assistent-bedrijfsleider bij Domino's Pizza als bijbaantje) kan ik vertellen dat we bij hele erge sneeuwoverlast, zoals vandaag en gisteren, niet bezorgen. Wat logisch lijkt is dat er dan ook minder besteld wordt, maar dit blijkt niet waar te zijn. Op dagen als deze, staat de winkel altijd ramvol met mensen die af komen halen en draaien we soms zelfs een grotere omzet dan wanneer we wel bezorgen.

Gevarengeld en al die zaken zijn bij ons niet aan de orde. De 'drivers' (bezorgers) tekenen bij aanname een contract waarin staat dat er niet wordt gereden als wij (de leiders) dat zeggen. Vallen is tevens op eigen risico. Deze regel is ingesteld omdat de gegeneraliseerde pizza-bezorger nogal, tsja, onoplettend rijdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze zullen geen gevarengeld krijgen want dat krijgt niemand die nu met de auto of fiets of brommer naar het werk moet.En minder bestellen denk ik ook niet want degene die hem besteld hoeft er zelf niet door heen als ze hem komen brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bezorgen niet met dit weer heb ik ontdekt, hier tenminste niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o dat is verstandig van de pizzaboer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ook wel logisch,geen een bezorgdienst trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand gaat de weg op sinds vanmiddag, ook taxi's rijden/reden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als je in de randstad woont.
Hier is er niks aan de hand.
Gisteren heb ik een pizza besteld. Normaal gesproken rekenen ze geen bezorgkosten, maar gisteren werd mij verteld dat ik 50 cent bezorgkosten moest betalen gezien de weersomstandigheden. Of het gevarengeld was weet ik niet.