Ik vind alle merken tegenvallen (te nep, te veel suikersmaak, etc), de beste optie is toch zelf maken.
13 jaar geleden
Het lekkerst zijn het eigen thuismerk. Dat wil zeggen, die je zelf ook thuis maakt. Je hebt er ook maar weinig voor nodig:

■ 4 eieren
■ 100 gram fijne suiker
■ 500 gram mascarpone
■ cacao
■ 1 pak langevingers
■ 400 ml koffie
■ 6 eetlepels Amaretto

Bereiding
1. Maak de koffie en laat deze afkoelen
2. Scheid de eieren van de dooier en het eiwit
3. Gebruik vier eigeel delen en twee eiwwitdelen
4. Klop de dooiers met het suiker
5. Klop het eiwit
6. Meng het eiwit met de mascarpone
7. Voeg de twee mengsels bij elkaar
8. Meng de koffie en de ammaretto samen
9. Giet het mengsel over de langevingers
10. leg deze op de bodem
11. Vul de gaten met het mascarponemengsel
12. Leg opnieuw een laag van de natte lange vingers
13. Blijf dit doen tot het op is
14. Zet het in de koelkast na 9 uur is het klaar

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor een direct antwoord op je vraag kan je kijken naar de recensie van de Volkskrant (zie bron) die naar de Aldi gaan:

"Het merk Apetit (bij de Plus-supermarkt) wordt aanbevolen, net als Bijzonder Lekker van Poiesz (een supermarktketen in het noorden des lands). Dat laatste merk is alleen tijdens de feestdagen te koop, vandaar dat we de tiramisu van de Aldi op 1 zetten. Van harte aangeraden door de familie Laudy, die ’m de lekkerste noemt na de tiramisu van trattoria La Casalinga in Florence. Een mooi compliment voor een tiramisu van de Aldi (merk: Ursi), die ook nog eens een van de goedkopere is."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van de Lidl: Monte Ravy Tiramisu Dessert zijn erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn persoonlijke favoriet blijf toch de éénpersoonsbakjes van de aldi.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkel-tiramisu is niet te eten. Zelf maken, inderdaad. Hier staat een heel fraai recept. En dan met rasp van echte en pure chocolade erover. Geen cacao.