hoeveel snoep per dag is normaal voor een 15 jarige?

want ik heb het gevoel dat ik echt een snoep te kort heb.
Ik mag maar een ienie mini klein snoepje per dag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Kimath
13 jaar geleden
Je kunt geen snoep tekort hebben, er zitten geen stoffen in die noodzakelijk zijn voor je lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies met die foto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het snoepje dat ik per dag mag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is idd wel klein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en ik vind t niet eens lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 zakken chips?
anneliez
13 jaar geleden
En je houdt t braaf bij dat ene snoepje? Er wordt geen zakgeld omgezet in marsen en drop?
Kimath
13 jaar geleden
@wow: als je het snoepje niet lekker vind, waarom eet je het dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath omdat ik anders helemaal geen snoep heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dit dan voor soort snoepje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee

Het beste antwoord

Ik zou zeggen 3 a 4. Je mag per dag 3 a 4 snacks/tussendoortjes innemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal 't bespreken met mn ouders

Andere antwoorden (5)

een snoepje na het eten?

je kan geen snoep te kort hebben is nergens goed voor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer 2 à 3 maar wel verspreid over de dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weinigen weten dat snoep juist goed is vanwege de suikers die je nodig hebt. kolydraten heb je nodig voor energie tijdens de dag. Dat ze zeggen dat snoep slecht is is vanwege het plakken aan de tanden. dus je kan gewoon veel snoep eten maar wel de juiste. drop is goed voor de verkoudheid,kaugum maakt de tanden schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whaha, wát een onzin! Haal je koolhydraten maar gewoon uit je bruine boterhammetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De account is ook al weg ;p
ik snap dat je het weinig vind.ik ben ook een enorme zoetekauw! maar, probeer eens snack tomaatjes. Klinkt saai en gezond, maar die zijn lekker joh! En per dag kun je rond de 3 snoepjes eten. Het ligt eraan hoeveel je beweegt, hoeveel je verbrand. En aan je gebit. Zure snoepjes tasten je gebit aan. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoete snoepjes tasten je gebit net zo goed aan hoor ;)
Je kan beter op die pen sabbelen, is gezonder en je hebt er langer van dan dat snoepje. En dan spaar je elke dag het snoepje op tot zondag en dan heb je er 7.
Dan eet je de hele week geen snoep, alleen een keer per dag...;)