Verkopen supermarkten in België ook pindakaas ?

Of is het er nauwelijks te verkrijgen ( zoals een ochtendkrant dat stelde ) .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

In Belgiè is zeker pindakaas te koop in de supermarkt. Over het algemeen hebben ze minder soorten in de aanbieding, dan bij ons in Nederland. Maar de standaard pindakaas (zonder stukjes) hebben ze wel.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
In bijna heel europa kan men Pindakaas kopen ook in belgie is pindakaas gemakkelijk te verkrijgen,