Als het knakworstjes uit blik zijn, hoeven ze alleen maar opgewarmd te worden. Je kunt ze ook koud eten, want ze zijn al gaar.

Je kunt de worstjes trouwens beter niet *in* het vuur houden, maar *bij* het vuur. Anders verbranden ze en dat is niet lekker en niet gezond.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderaad. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goede antwoord inderdaad. Een plus van mij dus. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg er honger van eigenlijk. Maar inderdaad, die dingen zijn al klaar, is alleen opwarmen. Lijkt me niet lekker,maargoed, pindakaas en hagelslag lust ik ook niet...