Welke koekjes kun je het beste in je thee dippen?

Die dus wel wat slap worden, maar niet zo slap dat ze afbreken en in je thee belanden..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Persoonlijk ga ik dan voor de speculaasjes of de "Digestive" biscuitjes.

De speculaasjes breken niet af als je ze niet al te uitgebreid in de thee doopt.

De Digestive biscuitjes zijn al wat steviger van zichzelf en breken ook niet zo snel af.

Bovendien is het nog erg lekker ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

de naam zegt het al: theeleutjes. die kan je waarschijnlijk in elke supermarkt wel kopen. anders heb je ook nog koffieleutjes. die kunnen ook prima in de thee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maria caakjes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
speculaasjes,volkoren koekjes.
Maar zoals met alle als je ze er te lang in laat hangen worden ze slap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het goed alleen drink ik dan koffie , ik ben niet zo n theeleut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke zeg maar een datum haha
bastonje koeken die valle inder snel uit elkaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Theebiscuits, kan je in elke supermarkt krijgen. Zie afbeelding. Persoonlijk vind ik deze het lekkerst om in de thee te dippen!

Toegevoegd na 59 seconden:
Bron: http://www.muijsbanket.nl/uploads/tx_AmbitionWebshopBE/Thee-Biscuit.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, deze! Die doopte ik altijd in de thee van mijn oma toen ik zelf nog geen thee lustte, maar wel gedoopte koekjes!
De ouderwetse, maar nog steeds heel lekkere, café noir-tjes. Ofwel likkoekjes :) Van Verkade.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Een plak ontbijtkoek, maar dat wordt wel een zooitje in zo'n senseo-mok!

Toegevoegd na 27 seconden:
oh sorry: thee, dat drink ik nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langetjes van Verkade! Die smaken een stuk beter dan Mariakaakjes, en de kaneel-thee combinatie is ook erg lekker. Precies de juiste tijd erin dopen en je hebt nog een hintje knapperigheid over!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lange vingers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot mijn verbazing zijn mijn favoriete theedipkoekjes nog niet genoemd, dus hierbij:
Kaneelbeschuitjes!
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
gewone marie koekjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Biscuitjes! :)