Hoe kan je het snelste Chips eten zonder vette handen te krijgen tijdens het gamen?

Ik erger me eraan dat als ik Chips wil eten terwijl ik aan het gamen ben ik steeds mijn handen moet afvegen zodat mijn muis niet vettig wordt. Iemand een oplossing? (Niet geen Chips eten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Een eethandschoen? zeven lagen van die chirurgenhandschoentjes over je chipshand... en elke keer als je even chips eet doe je er ééntje af....

of je hebt één eethandschoen die stijf en wijd genoeg is om steeds in te steken en weer uit te schudden zonder problemen... maar dat neemt net zoveel tijd als je vingers afvegen aan de handdoek op je been....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Eten op zijn hondjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan welk spelletje je speelt.
Ik eet/drink altijd met mijn linkerhand terwijl ik met mijn rechterhand spelletjes speelt.
Alleen voor sommige spelletjes heb je twee handen nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een FPS, 1 hand op het toetsenbord om te lopen en de andere op de muis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of van die doekjes.
Die zijn dan doorweekt met schoonmaakmiddel (voor je handen) Dan kan je snel je vingers vetvrij maken
zoute stokjes (pepsels) eten. Daar worden je handen niet vet van. En anders de chips met een doekje aanpakken, maar dat eet ook niet echt lekker.
Of even een chipspauze nemen tijdens het gamen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet pretzels? Verder goede tip +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
game pauzen wat is dat?
Misschien van die schoonmaak doekjes of een handdoek naast je neer leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klein gaatje in de zak maken, met de deegroller of iets anders over de zak gaan zodat alle chips verkruimelen, gaatje iets groter maken: kun je gewoon aan de zak lurken.
(Eten tijdens het gamen leidt er wel toe dat je ongemerkt (veel) meer eet dan je denkt/wilt/zou moeten doen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is gewoonweg niet mogelijk. Heb zelf ook van alles geprobeerd en het enige waar ik bij uitkwam was een vochtig washandje oid bij de hand hebben
jammer dat sommige zeer belangrijke dingen geen simpele oplossing hebben.
Ik snap je dilemma en wens je sterkte ;-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld een gewone zak chip hebt, doe ik altijd de zak openmaken en de zak aan je mond zetten en gieten :p, zorg dan wel dat de buitenkant niet vet word ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het ook in een bakje doen en dan met je mond rechtstreeks uit dat bakje eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sowieso de chips niet uit de zak eten, want dan worden je hele handen vet. Als je het in een bakje doet, worden alleen twee vingertoppen vies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies, en vingertoppen kan je makkelijker schoonlikken dan je hele handen ;)
Met je rechter hand de muis bedienen, en met je linkerhand de chips eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een satéstokje (een houten cocktailprikker van grotere maat). Je houdt de botte zijde vast en prikt de scherpe zijde in de chips die je eerst in een schaal hebt gedaan.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Ik stop altijd de chips in een bakje en eet het dan met een lepel, het werkt verrassend goed!
een jaar geleden