Dat kun je laten doen bij een allergoloog. Al denk ik dat je eerst verwezen moet worden door je huisarts. Dus ik denk dat het handig is om eerst daar een bezoekje te brengen en het er verder met hem/haar over te hebben!

Er zijn ook nog verschillende testen, het kan via plakkertjes, een prik, maar ook via een bloedtest. Het ligt er net aan welke klacht je hebt. Een priktest wordt meestal gedaan als het te maken heeft met voedsel.