hoe goed werken hydratoren voor fruit oa? en is er een andere manier om fruit net zo gedroogd te krijgen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel natuurlijk, De-hydratoren/dehydrators.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je echt goed fruit wil drogen en je wil echt dat er de vitamine en mineralen enzymen in blijven dan moetje Sedona droogoven kopen. Sedona meet en regelt de temperatuur met extreme nauwkeurigheid (tussen de 30 ° C tot 68 ° C). Met de digitale timer kunt u de uitdrogingstijd aanpassen aan uw eigen wensen. Als u kiest voor de ‘continu-stand' schakelt de droogoven automatisch uit na 150 uur

Bovendien heeft de Sedona twee aparte droogkamers. Mocht u een kleine hoeveelheid willen drogen dan kunt u één droogkamer gebruiken, waardoor maar één ventilator gebruikt wordt, wat energiebesparend werkt.
Glazen deur
Door de (hoge kwaliteit) glazen deur kunt u het eten op elk gewenst moment controleren, zonder de droogoven te openen.

Geruisloos
De Sedona werkt geruisloos, zelfs in de ‘normale'-stand, maar als u wilt dat de droogoven nog stiller draait, kunt u de ‘nacht'-stand instellen. Het apparaat werkt dan met nog minder ruis.

en hij is nog beter dan de Excalibur 9 laden droogoven. ik heb wel eens gevraagd hoe duur het de stroom is niet duurder dan euro per keer

Ik wil gebruiken voor raw food crackers ik heb die een keer gekocht zaten 10 in voor 6 euro en die andere was 6 crackers voor 4 euro aardig duur en ik wil fruit drogen dat ik sow fruit reep krijgen en alle chocolade bars en muesli
ik weet alleen nog niet wat je allemaal mee kan doen maar er ziet er belovend uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier worden verschillende manieren beschreven, om het fruit te drogen. houd er wel rekening mee,dat het drogen van grotere stukken enige dagen in beslag neemt en gebruik altijd rijp fruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeeel hartelijk bedankt!!!! ga t proberen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, ik heb het ook niet van mijzelf.
Ik heb zelf een Stockli droogapparaat en ben hier ongelooflijk tevreden van. Ik droog hier voornamelijk gewoon fruit in (ben hier namelijk gigantische fan van).
Appel, ananas, peer, kiwi (had niet veel smaak), tomaten gaan ook goed.
Het grote voordeel van deze machines is dat je steeds de juiste temperatuur kan instellen en je er eigelijk niet meer naar moet omkijken eens je het hebt opgezet. Het duurt wel een aantal uurtjes voor het fruit droog is.
Een andere manier is om je oven op 50 of 60° te zetten en de deur op een spleetje te zetten, maar dit verbruikt veel meer energie en is niet zo handig.