Waar kan je in Den Haag het beste Cupcakes maken/versieren?

Hallo, mijn vriendin is bijna jarig en ik wil haar een dagje cupcakes maken geven. Nu heb ik al op google gezocht maar daar staan geen referenties bij en wat ik niet zoek is het "ergens in een achterkamertje" idee. Het moet voor mij wel professioneel ogen aangezien ik het haar cadeau wil doen. Weet iemand waar je ommenabij Den Haag een goeie, professionele workshop Cupcakes maken hebt? En waar het leuk is om met een groep vriendinnen te zitten/staan? en natuurlijk waar voor je geld krijgt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan beter naar dudok in Rotterdam gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik keek net even op de website van Dudok en kan daar niks vinden over workshops. Heb je daar een link van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dan nog een htlc bakkers in Rijswijk
http://www.taartencupcakes.nl/index.htm

dit is in de buurt