Hoekomt het dat sommige mensen gaan eten als ze depressief zijn en anderen weer niet?

Depressie is een vervelend iets ,hoe komt het dat de ene ervan gaat eten en de ander juist het eten zowat weg laat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
ik ben zoals die 2de, ik eet bijna niks meer als ik mij slecht voel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben juist tegenovergestelde ik eet juist meer terwijl ik geen honger heb. Snap alleen niet waardoor mensen dat doen eingelijk

Antwoorden (2)

Dat licht aan jezelf, niet iedereen heeft verlangen naar eten sommige mensen eten het weg andere doen zichzelf pijn, weer andere huilen het eruit. Zo heeft ieder wel zijn eigen manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat mensen nu eenmaal verschillend zijn en op hun eigen manier reageren