In de meeste supermarkten maar ook biologische winkels, reformzaken en drogisterijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij de albert heijn hebben ze een apart schap met zonnatura en biologische producten

Toegevoegd na 4 minuten:
de oplosthee is een aanrader ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige AH's staat het tegenwoordig verspreid door de winkel, in plaats van in één apart schap.
bij de Plus supermarkt, bij ons wel tenminste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In bijna elke supermarkt hebben ze wel een klein schapje Zonnatura. Gewoon even vragen aan een medewerker waar het staat.
12 jaar geleden
Ook bij grote drogisten hebben ze zonnatura producten