Het licht er een beetje aan of het oude of nieuwe kaas is, maar over het algemeen zit er niet veel verschil in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geitenkaas bevat 160 calorieën per 100 gram. Voor 48+ kaas is dit 382 calorieen per 100 gram. Zelfs de magere versie van kaas, de 30+ kaas bevat nog meer calorieën, namelijk 253.

Hieronder nog wat extra informatie over welke kaas nu gezonder is, zonder dat er gekeken wordt naar calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt aan het vetgehalte van de kaas koemelk kaas bevat lactose en dat heeft geitenkaas dus niet