is er een onschadelijke tabak vervanger die ik overal kan kopen??

ik wil gwn iets hebben om me te onstspannen en dat doormiddel van iets dat op een sigaret lijkt & alsjeblieft niet doelloos reageren ik wil echt snel een antwoord
bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
om te ontspannen ga ik meestal een boek lezen, of een wandeling maken, of lekker in bad liggen. Het is de nicotine in de sigaret die voor het ontspannende effect zorgt, iets anders gaan roken heeft niet veel effect (behalve misschien wiet, maar dat is ook niet echt gezond).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik wil het altijd bij me kunnen hebben
dus een boek ofs is geen optie want die is veel te groot :P
Ritsuka
11 jaar geleden
kun je dan niet werken aan een andere mogelijkheid om je stress te verminderen? roken lijkt mij niet echt een oplossing, maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar roken is eigenlijk het kleinste & lichtste wat ik bij me kan hebben en waar het bijna overal gedaan word & ik probeerde eerst kauwgom maar dat was geen succes als ik eenmaal begonnen ben eet ik dat pakje in 5 min leeg :o
Ritsuka
11 jaar geleden
maar waarom heb je dat onderweg nodig dan? heb je zoveel stress in je leven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja.
Ritsuka
11 jaar geleden
dat is erg vervelend. Ik hoop dat die stressvolle situatie snel voorbij is, dat je leven weer wat rustiger kan worden.
De tips die ik al noemde zijn ook wel handig, maar inderdaad niet echt voor onderweg (behalve wandelen, dat kan altijd).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U bent pas gestopt met actief roken? Moet de knop echter nog steeds om? Uw vraagstelling houdt uw veroordeling tot het rookgedrag in. Zo komt u er nooit van af. Ritsuka heeft m.i. gelijk.
U kunt ook een asperge in uw zak steken en een klein stukje van een wit potlood. Bij stress ga je gewoon dat aspergetje na tekenen. Heel ontspannend. Na de eerste de tweede, de derde, vervolgens een pannetje met water dan een gasfornuis. Aansteken, roeren en voordat je het weet ben een kok eerste klas. Na de maaltijd een lekker sigaartje natuurlijk. Heerlijk.

Antwoorden (4)

De zogenaamde " Clever Smoke " is denk ik wel iets voor jou. Je kunt roken zonder dat je schadelijke stoffen binnenkrijgt.

http://www.tommyteleshopping.com/home/clever-smoke.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En er bestaan kruidnagel sigaretten.

succes met afkicken ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou kleine stokjes zoethout kunnen kopen, bijvoorbeeld bij De Tuinen. Dan heb je iets in je mond en het werkt ook nog rustgevend. Je moet dan alleen wel je bloeddruk in de gaten houden, want als die aan de hoge kant is mag je maar beperkt zouthoutsap binnenkrijgen.

Toegevoegd na 18 minuten:
zouthoutsap = zoethoutsap
Amadea
11 jaar geleden
Denk dat je alleen n tabaksplant zelf moet kweken net zoals in de oorlog Dan heb je tabak zonder toevoegingen
ander zou ik het ook niet weten helaas