Welke overeenkomende stoffen zitten er in macadamia's en cashewnoten, die niet in walnoten, amandelen zitten?

Ivm allergie voor de eerste twee.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik bedoel dus de stoffen die in andere noten niet zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik weet niet voor welk stofje allergisch bent Het afweersysteem reageert specifiek op het eiwit dat in 1 of meerdere soorten noten zit.hier is een lijst waar je het kan zien wat niet goed voor je is