Mag je vlees per post opsturen naar Engeland? als kado?

In Engeland heb je geen Boerenmetworst maar mijn moeder is Nederland en er gek op. Dus zou ik het kunne opsturen in een doos ofzo? Als pakketje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

voorwaardelijk toegelaten voor engeland
Sommige producten worden onder bepaalde voorwaarden toegelaten tot Groot Brittanië . Het betreft onder andere:
- Boter / margarine / kaas / melk / room en gecondenseerde melk / vlees / reuzel en soortgelijke vetten indien ze aan de wettelijke bepalingen voldoen en verpakt zijn in luchtdicht afgesloten bussen die een duidelijke aanwijzing omtrent de inhoud dragen

Het mag dus, mits vacuum verpakt
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet vlees niet gekoeld blijven?
anneliez
11 jaar geleden
Als het rauw is wel, maar boerenmetworst is bewerkt, dus niet zo bederflijk, luchtdicht afgesloten is voldoende, als het aan de wettelijke bepaling voldoet