Met dit warme weer,gaat het ijs toch smelten,dus ik zou het niet doen.
Een koeltas met koelelementen is bedoeld om het even koel te houden,maar met waterijs gaat het zo lang niet werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, met het gemiddelde weer van ongeveer 21 graden Celsius kan je en een ijsje van 0 graden echt niet bewaren, gewoon in de vriezer laten staan dus.