pakking broodbakmeel afgelopen 2011 - nog gezond om nu te eten?

verpakking is voor bakmachine, droog in kast en gesloten opgeborgen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, natuurlijk. Indien droog bewaard en zonder eventuele insecten als klander, gewoon gebruiken. Mocht er al een eitje van een beestje in zitten, door de hitte bij het bakproces is dat echt wel dood en schadelijk is dat sowieso niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon even ruiken en kijken. Als het goed ruikt en er niet raar uitziet, kun je het gewoon nog gebruiken. Geen enkel probleem.