Ben vorige week toevallig naar een insectenbeurs gegaan. Daar was iemand die een hele stand had van koken met en eten van insecten. Hij had echt tientalle kookboeken en vele soorten larven en zo om te eten. Hij had ook verschillende soorten koekjes liggen die je kon kopen.
Je kon daar ook proeven van koekjes met .... in. Je mocht trouwens ook van de dieren zonder verwerkt te zijn, zelf proeven.

Ik weet dat het volgende week zondag 28 / 09 in Antwerpen weer een beurs is ( insecten, amfibieën en reptielen wel ) . Ik heb het vermoeden dat die man daar ook weer zal zijn.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Koekjes nog niet denk ik,maar burgers zullen in België vanaf 1 oktober verkrijgbaar zijn in de waren huizen.
fremar
9 jaar geleden
via google kun je het vast vinden met 'geavanceerd zoeken' kun je google vertellen dat er alleen op .be websites moet worden gezocht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op google vind ik enkel waar ik insecten kan kopen, maar verwerkte insecten zoals in koekjes zijn niet te vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
idd alleen insecten. misschien zijn ze nog niet zover.
de universiteit van Wageningen is regelmatig in het nieuws met etenswaren obv insecten, maar dat is geen België...