Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik een raar gevoel in mijn buik heb na het eten van: Sanwich spread?

Ik heb altijd een raar gevoel in mijn buik als ik Sanwich spread op heb. Alsof ik diarree krijg, maar dat is niet zo. Weet iemand wat het is?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het doet ook een beetje pinn trouwens

Toegevoegd na 4 minuten:
*pijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
944
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Was alles nog goed niet over de datum? En heb je hem gekocht of gemaakt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik had hem gisteren gekocht, en mog houdbaar tot 2017 ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zou kunnen komen door de azijn die daarin zit. Tijdens een van mijn vakanties had ik ook telkens last van buikkramp nadat ik een heerlijk smakend bordje rauwkost had gegeten. Het bleek veroorzaakt te worden doordat de groenten met azijn waren aangemaakt.

Bij een niet-allergische voedselovergevoeligheid kan vaak een geringe hoeveelheid van het betreffende voedingsmiddel wel verdragen worden. Maar zou je daarna bijvoorbeeld nog een rolmops eten, dan kan dat teveel worden voor jouw lichaam en krijg je wel echt last van buikloop.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt :D, nu weet ik eindelijk waar het aanlicht. Wel jammer ik vind het juist zo lekker :-(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding