Is vruchtensap uit pak (zoals Taksi) nog goed als er vlokken/pulp in zit?

Ik heb een pak ongekoelde sap gekocht en net open gemaakt. Het pak is goed tot oktober dit jaar maar na het inschenken zag ik dat er volop vlokjes/pulp o.i.d in zaten. Heb het even laten staan en dan ligt er onderin het glas echt een laagje vanp. De smaak was verder hartstikke goed (had al een glas op voor ik het gezien had) maar was dit nog wel goed? Ik ben zwanger en dus een beetje huiverig qua eten en drinken als het op houdbaarheid aankomt.

Ongekoelde pakken (zoals Taksi of in dit geval Zappies tropical) zijn toch wel gepasteuriseerd? Hier zitten dan toch geen ziekmakende bacterien in?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Bij sommige vruchtensappen is vruchtvlees toegevoegd. dat ziet er inderdaad als een pulp-achtige substantie uit.
jc54