Waar te koop: IJsbombe van Italiaans vruchtenijs?

Zo'n 10 jaar geleden heb ik bij de Makro een ijsbombe van bolletjes vruchtenijs gekocht als dessert voor de kerst.
Zag er mooi uit en smaakte heerlijk.
Dus allemaal verschillende smaken vruchtenijs van kleine bolltjes gestapeld tot een mooie bombe.
De familie heeft het er elk jaar nog over.
Elk jaar struin ik alles dus ook internet af of deze bombe nog ergens te koop is.
Niet te vinden, waarschijnlijk was het eenmalig omdat de bombe best prijzig was.
Ik ben best creatief maar niet met eten etc.
Dus: wie weet of deze bombe nog ergens te koop is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik weet niet waar u woont, maar in Blaricum is een prijswinnende ijssalon die ook ijsbombes verkoopt. Deze ijsbombes zijn heerlijk en kan je zelfs zelf samenstellen met de smaken die je wilt. De ijssalon heet "De Hoop". Wees wel op tijd met bestellen, want rond de kerst is het hééééél druk. Ik hoop dat dit een waardevol antwoord is op de vraag!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw reactie!
Ik ga er achteraan.