Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil gevulde eitjes en andere hapjes serveren op zo'n luxe papiertje. Weet iemand waar ik dat kan kopen?

Helaas heb ik geen pasjes voor de Sligro en Makro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je zo'n plat rond papieren 'kleedje' of een papieren bakje?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die papiertjes (waarin ook ijscups zitten) kun je bij Dille & Kamille kopen in pakjes met diverse kleuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Vraag bij een plaatselijk restaurant of zalencentrum of ze een setje voor je hebben. Als je een beetje een bekende bent, moet het lukken. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papieren bakvormpjes zijn daar leuk voor.
http://shop.tisa-taarten.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=104

Bij de Blokker ofzo hebben ze die ook wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zat ik net aan te denken.. +1
winkels met huishoudelijke artikelen, hema,
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Koop gewoon diverse hapjes bij een catering bedrijf. Als je alle ingredienten moet kopen en nog klaar maken, dan ben je misschien evenveel geld kwijt. Dan vraag je er nog wat bodempjes bij cadeau waarop je een paar van je eigen receptjes fabriceert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Sligro of Macropas kan je vast wel van iemand lenen.
Zo niet, ga naar de Sligro en vraag een dagpas. Die krijg je zo. En anders vraag je heel lief of je met iemand die alleen is mee naar binnen mag en of diegene ook met je naar de kassa gaat. Bijde kassa kun je zeggen dat de artikelen die jij wilt kopen apart afgerekend worden.
(Wel op de pas van je gastheer/dame.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook bij de blokker of xenos langs gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens bij Action kijken, volgens mij hebben ze die daar ook voor heel weinig geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hobbie winkel, papiergroothandel, of zelf maken. Bijna iedereen heef twel een computer en printer. Wees creatief en maak ze zelf (eventueel met kinderen als leuke activiteit)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding