Waarom kan ik geen houdbare slagroom gebruiken in de Kayzer slagroomspuit.?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Reddie
5 jaar geleden
Ik denk dat het wel kan, maar dat de conserveermiddelen, of hoe het houdbaar gemaakt wordt, dat mogelijk de spuitmond verstopt raakt, en/of je spuit niet goed gereinigd kan worden.

Antwoorden (1)

Het gaat puur om het resultaat van de slagroom (dikte).

Kayzer zegt het beste resultaat te behalen met slagroompatronen.
Anders bevelen ze inderdaad gewone verse slagroom aan.
Indien je houdbare slagroom gebruikt, moet je te vaak schudden om de slagroom stevig te houden.

Lees de bron even, daarin staat ook dat houdbare slagroom te dun kan worden, zodat je vaak moet schudden.
Pagina 3.
Trouwens, je moet de spuit dan ook veel koeler bewaren.
Toegevoegd op 17 april 2019 10:54: bron, tekst