uit de oven lijkt me makkelijker en lekkerder.
maar dan moet je wel een oven hebben natuurlijk.
in een koekenpan zou ik het op een laag pitje doen, met het deksel op de pan.
zo benader je de oven-omstandigheden nog het best.
13 jaar geleden
Ja dat gaat maar dan moet je het vuur heel zacht zetten en dop erop en rustig laten gaar worden, minuut of 15-20.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar je moet er wel een deksel op hebben, op ee nkiertje dat het wel heet blijft, maar dat het niet te nat wordt in de pan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, verwarm de pizza gedurende 15 à 20 minuten op een lage stand in een koekenpan met dikke bodem. Plaats het deksel op de pan. De pizza is klaar wanneer de kaas gesmolten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak gedaan tijdens vakanties, eerst op een laag vuurtje met een deksel op de pan en na een minuut of 12-13 zonder deksel om hem wat droger te krijgen. Ik deed er ook altijd een heel klein beetje olijfolie onder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik denk dat dat het beste is, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke bedankt.
Ja dat gaat prima, en ik doe het wel eens in een grillpan van gietijzer. Ik doe er dan nog wel een universeel deksel over (de meeste grillpannen hebben geen deksel). Lekker zachtjes, een kwartiertje met een klein beetje (olijf)olie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan prima. doe ikzelf regelmatig.
wel op tijd keren zodat alle kanten goed gaar/verwarmd worden. eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles is mogelijk.

Toegevoegd na 30 seconden:
alles is mogelijk, alleen of het er lekkerder van wordt is de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan wel hoor, ik zou hem wel eerst laten ontdooien anders duurt het zo lang in een pan en dan heb je kans dat het verbrand van buiten en van binnen nog bevroren.
Deksel op de pan, laatste minuutjes eraf halen om het vocht te laten verdampen anders krijg je zo'n sompige pissa ;-)
Succes en bon appetit!