Een klap met de hamer erop geven,en wat wij vroeger ook wel deden...tussen de deur leggen...
De noot aan de scharnierkant leggen en dan de deur dicht trekken/duwen..succes gegarandeerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan zul je hem moeten kraken.
Als thuis een bankschroef hebt gaat dat heel makkelijk.
Over de breedste kant ertussen en langzaam aandraaien tot deze knapt.
Je zou ook voorzichtig met een hamer op de naad kunnen slaan,als je hen op een vaste ondergrond legt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een gewone notenkraker krijg je deze heel goed open
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit leuke eekhoorntje moet dat heel makkelijk gaan.