Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er mensen die groente, fruit, bloemen of planten via internet kopen om het vers van de kweker te kopen. en mag het dan duurder zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan groente en fruit online bestellen. De verkoper mag zelf de prijs betalen, dus het mag duurder zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, er zijn mensen die dat doen, alleen doen niet veel mensen dat, aangezien ze dan een paar dagen op hun product moeten wachten.

De prijs mag de kweker zelf bepalen, maar zal waarschijnlijk hoger zijn aangezien er nog verzendkosten bijgerekend moeten worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit een plant met design pot gekocht. Mooie plant en niet eens duur. Verder een paar jaar een groenten- en fruitabonnement van Odin gehad. Telt misschien niet helemaal mee omdat ik die tas bij de groenteboer om de hoek ophaalde maar wel allemaal via internet geregeld. Misschien weinig ervaring maar ik ben zeker niet teleurgesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan natuurlijk, en je mag er zelf voor kiezen of je het wel of niet waard vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb jarenlang biologische groenten en fruit via Internet besteld. Deze werd dan 1x per week afgeleverd bij de plaatselijke groenteboer. Het was iets duurder maar wel vele malen beter van smaak en minder waterig.
De producten kwamen van de biologische buren uit de omgeving.

Toegevoegd na 19 seconden:
buren moeten boeren zijn natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding