Als er 2 keer dezelfde transactie staan, hoe kan je er dan 1 verwijderen.

Ik hebe 2 keer dezelfde upc transactie staan op exact dezelfde datum en exact hetzelfde bedag. Controle op mijn rekening geeft aan dat er maar 1 keer die transactie voorkomt. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoe dit is gebeurd zou ik niet kunnen zeggen. Ik kan je wel vertellen hoe je het kunt oplossen.

1. Selecteer de betreffende transactie door een vinkje te zetten het selectievakje dat ervoor staat.
2. Klik nu op "Met geselecteerd:" dat bovenaan je transacties is te vinden.
3. Klik nu op "Verwijderen".
3,5. Je zult misschien nog moeten bevestigen.
4. Je transactie is verwijderd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste gast32570,

De reactie van mike6245 is helaas niet goed. Hiermee zullen beide transacties verwijderd worden. Dit is een probleem van Yunoo sinds onze laatste update. zou je een mailtje willen sturen naar support@yunoo.nl? Dan kunnen we je persoonlijk op de hoogte brengen van de oplossing.