Hoe lang duurt een spoedoverboeking?

had gisteren mijn uitzendbureau gebeld om mijn vakantie dagen uit te laten betalen met spoedoverboeking.woensdag wordt meestal onze wekelijkse salaris uitbetaald, normaal red ik wel maar de laatste 2 weken hadden ze me niet kunnen inplannen(geen werk).ik had natuurlijk wel eerder kunnen bellen zodat ik netjes mijn vakantiedagen woensdag lekker uitbetaald krijg..maar jah als er iets tussen komt waardoor ik was vergeten dat ik nog onbetaalde rekening moet betalen. hoe dan ook als ik om een spoedoverboeking vraag en alles netjes heb uitgelegd en ze zeggen dat ze het gaan proberen dan moet het toch gewoon lukken en hoe lang duurt een spoedoverboeking

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Een spoedoverboeking betekent dat het geld vrijwel meteen op jouw bankrekening staat als het geld vanaf dezelfde bank wordt overgemaakt. Anders ligt het aan het tijdstip. Voor 11:00 is meestal dezelfde dag nog bijgeschreven, erna de volgende dag. Maar ik denk dat vertalen van 'we gaan het proberen' in 'moet het toch gewoon lukken' iets te positief inschat.

Aan een spoedoverboeking zijn kosten verbonden, waarom zou het uitzendburo die kosten voor jou maken? Je kunt misschien nog even nabellen om te vragen of het geregeld is.
paulus811
13 jaar geleden
Het gaat niet om de tijd dat de overboeking duurt dat is hoog uit een dag. Maar om de berekening van je netto uit te betalen vakantiegeld. Dat zal eerst door de salarisadministratie moeten worden verwerkt. Dat gebeurd meestal op en rond de 20 ste.
ronron1212
13 jaar geleden
Als het voor 16:00 word overgemaakt dan wordt het op de zelde dag op jou bankrekening gestord. Tenminste bij mij is dat zo SNS.