Hoe kan ik zien of ik ingeschreven sta voor Studiefinanciering?

Ik ben 8 februari 18 geworden maar heb deze maand nog niet ontvangen. Wel heb ik 3 maanden voor mijn verjaardag mijn gegevens ingevuld en opgestuurd. Hoe weet ik of ik wel ingeschreven sta?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt op de website van het DUO inloggen bij 'mijn Duo'.
Dat doe je met je DigiD code. Daar kun je alle informatie omtrent je stufi en jezelf zien en wijzigen.

Het is in het beging nogal ingewikkeld, maar je moet er even mee oefenen.

http://www.ib-groep.nl/particulieren/inloggen.asp

Toegevoegd na 42 seconden:
Oh en je eerste stufi krijg je in de maand volgend op de maand dat je 18 bent geworden, dus eind maart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met je digiD code kun je op het internet alles vinden over welke opleiding je staat ingeschreven en hoe het zit met je studiefinanciering en ook je ov .verder krijg je je studie financiering altijd per kwartaal net als je kinderbijslag altijd per kwartaal betaald werd. effe geduld dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
heb je al een brief ontvangen over je studiefinanciering? daar staat ook een telefoonnummer op dat je kunt bellen.