Heeft er iemand ervaring met de Afab Geldservice?

Berichten van 1 jaar terug leveren op dat men nog aan het onderzoeken is hoe zij ervoor staan.Graag jullie mening.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Vanuit mijn werk wel met een klant die via AFAB zijn hypotheek heeft afgesloten. Er schijnen nogal wat rechtzaken te lopen tegen AFAB.

Wat je ook veel leest bij de ervaringen en waar je heel goed op moet letten, is dat ze naast de lening of hypotheek die je af wilt sluiten, er allerlei verzekeringen aan toe kunnen toevoegen.

Veelal ongevraagd of in dergelijke kleine letters, dat je het pas door hebt, nadat je hebt getekend. Wees altijd op je hoede als je een lening afsluit en vraag door. Kijk er ook met iemand anders na. Sluit geen verzekeringen af die je niet nodig hebt en als je ze wel afsluit, kijk of en wanneer ze uitkeren. Anders betaal je veel geld, voor iets waar je nooit gebruik van kunt of gaat maken.

Dat laatste geldt natuurlijk altijd en niet alleen bij AFAB.